Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ!





Την απόσυρση της υποψηφιότητας του οπως προανήγγειλε σε συνέντευξη στο e-elpida (https://e-elpida.blogspot.com/2018/12/1951-32.html), ανακοίνωσε μέσω της ιστοσελίδας του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Δημήτρης Ανδριάς.

Αναλυτικά η ανακοίνωση :

Πριν λίγες μέρες κατατέθηκε στη βουλή των Ελλήνων νέο τροποποιημένο νομοσχέδιο που αφορά την τοπική αυτοδιοίκηση. Οι αλλαγές που έγιναν στην εκλογή των ανεξάρτητων τοπικών κοινοτήτων καθιστά έως αδύνατη την συμμετοχή ανεξάρτητων συνδιασμων..
Ως εκ τούτου αποσύρω την υποψηφιότητα μου.. Θελω να ευχαριστήσω όλους τους φίλους που στάθηκαν στο πλευρό μου. Εκείνοι όμως που ποτέ δεν πρόκειται να ξεχάσω είναι η αγάπη που μου έδειξαν στις καθημερινές επαφές μας οι συγχωριανοι μου. Τους ευχαριστώ θερμά όλους...

Και όπως έλεγε η πολύ αγαπημένη μου μάνα "καθι σκουντρο για καλό"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μιούζικαλ "Mamma Mia" στο θέατρο πάρκου Λιτοχώρου από το Ιδρύμα Σακελλαρίδη

Μια φαντασμαγορική παράσταση με 60 ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές και μουσικούς!

Η Αναστασία Τηλεγράφου υποψήφια Δήμαρχος Δίου Ολύμπου

  2

Το έθιμο του «Λάζαρου» στην Λεπτοκαρυά γράφει ο χοροδιδάσκαλος Μπύρος Μιχαήλ