Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

O Δημήτρης Τριανταφύλλου με τον Γιάννη Ντούμο



Από μικρό παιδί μου άρεσαν οι «προκλήσεις» και οι «προσκλήσεις». Έτσι με ιδιαίτερη χαρά αλλά και αίσθημα ευθύνης, δέχτηκα την πρόσκληση του Γιάννη Ντούμου να αλλάξουμε την πόλη. Να ανατρέψουμε νοοτροπίες και λογικές που μας έχουν πάει πίσω.

Είναι αλήθεια πως προβληματίστηκα σοβαρά για την εμπλοκή μου σε μια εκλογική διαδικασία. Αλλά όπως προ είπα, η πρόκληση για την συνεισφορά μου στο κοινό όραμα για μια Κατερίνη Πόλη Πρότυπο είναι μεγαλύτερη από την επιχειρηματική μου βόλεψη.

Η επιχειρηματική μου δραστηριότητα (αλυσίδα καταστημάτων καφέ -μπουγάτσας QUICK, Σπιτομαγειρείον, Μπουγατσούπολη, Ιce cream Gelato) με καθιστούν ικανό και ώριμο να αντιλαμβάνομαι τους σφυγμούς της αγοράς όπως και όλα αυτά που στεναχωρούν - πληγώνουν την καθημερινότητα της πόλης.

Ο Γιάννης Ντούμος με ενέπνευσε να μπω και εγώ στην μάχη. Να μπω με θετικό πρόσημο και σκέψεις. Να συ στρατευτώ με όλες εκείνες τις υγιείς δυνάμεις που θέλουν να προσφέρουν και να ενεργοποιήσουν την δημιουργικότητα στον Δήμο Κατερίνης.

Με Κοκκινοπλίτικο πείσμα και με την στήριξη της γυναίκας μου Άννας Δαμαλή με την οποία έχουμε δυο κόρες την Στεφανία και την Ευδοκία σας ζητώ να μου δώσετε όσο περισσότερη δύναμη μπορείτε, για να κινήσουμε ΜΑΖΙ τον τροχό της ανάπτυξης και εξέλιξης αυτής της πόλης.

Δημήτρης Τριανταφύλλου - Επιχειρηματίας

#Και εγώ με Ντούμο # Και εγώ με την Κατερίνη


 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μιούζικαλ "Mamma Mia" στο θέατρο πάρκου Λιτοχώρου από το Ιδρύμα Σακελλαρίδη

Μια φαντασμαγορική παράσταση με 60 ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές και μουσικούς!

Η Αναστασία Τηλεγράφου υποψήφια Δήμαρχος Δίου Ολύμπου

  2

Το έθιμο του «Λάζαρου» στην Λεπτοκαρυά γράφει ο χοροδιδάσκαλος Μπύρος Μιχαήλ