Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σε αργία ο πρόεδρος της τοπικής Κοινότητας Πλαταμώνα

 

Ανακοίνωση
Από σήμερα και ύστερα από απόφαση του συντονιστή της αποκεντρωμενης διοίκησης Μακεδονίας-Θράκης τιθεμαι σε προσωρινή αργία λόγο προσωπικών κληρονομικών προβλημάτων που βασανίζουν την οικογένεια μου εδώ και πολλά χρόνια στα δικαστήρια.
Σέβομαι απόλυτα την απόφαση της αποκεντρωμενης.
Οι νόμοι είναι αυτοί και είτε μας αρέσει είτε όχι είμαστε υποχρεωμένοι να τους σεβαστούμε και να τους υπακουμε.
Ενα μικρό διάλειμμα έως ότου εκδικαστεί η υπόθεση μου στο εφετείο και αποδειχθεί η αθωότητα μου.
Παραμένω στο πλευρό όλων των κατοίκων του Πλαταμώνα με όλες μου τις δυνάμεις που έχω όπως άλλωστε έκανα όλα αυτά τα χρόνια.
Στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα ανακοινωθεί ποιο μέλος της κοινότητας θα αναλάβει προσωρινά τα καθήκοντα του προέδρου.
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όλους εσάς που με στηρίξατε όλο αυτό το διάστημα και μου δίνατε κουράγιο να συνεχίσω.
Με τιμή
Ο πρόεδρος της
κοινότητας Πλαταμωνα
Κωτουλας Νικόλαος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μιούζικαλ "Mamma Mia" στο θέατρο πάρκου Λιτοχώρου από το Ιδρύμα Σακελλαρίδη

Μια φαντασμαγορική παράσταση με 60 ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές και μουσικούς!

Η Αναστασία Τηλεγράφου υποψήφια Δήμαρχος Δίου Ολύμπου

  2

Το έθιμο του «Λάζαρου» στην Λεπτοκαρυά γράφει ο χοροδιδάσκαλος Μπύρος Μιχαήλ