Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ, ΧΑΤΖΗ ΜΑΡΙΑΣ, ΣΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΠΟΥ ΔΕΧΘΗΚΕ!

 



"Ύστερα από δημόσια ανάρτηση πολίτη της Λεπτοκαρυάς που αναφέρεται στο πρόσωπο μου απαντώ:

Κυρία Ελένη Καζαμία ,

Μετά από προσωπική επίθεση που δέχθηκα, κρίνω σκόπιμο να σας απαντήσω δημόσια και με αυτόν τον τρόπο.
Όσον αφορά τη φυσική μου παρουσία στο Δημοτικό κατάστημά μας, γίνεται τις μέρες και ώρες που διαθέτω. Βάση νόμου δεν είμαι υποχρεωμένη να ακολουθώ κάποιο συγκεκριμένο ωράριο.
Κάθε πολίτης εργάζεται για βιοποριστικούς λόγους, όπως επίσης και κάθε Πρόεδρος Τοπικής Κοινότητας έχει κάθε δικαίωμα να εργάζεται.
Το τηλέφωνό μου βρίσκεται στην κατοχή σας, καθώς την 22η Ιουλίου 2020 και ώρα 20:08-20:23, δέχθηκα 7 κλήσεις σας, κατά την ώρα εργασίας μου, επέστρεψα την κλήση μετά το πέρας αυτής στις 22:44, χωρίς καμία απάντηση. Έκτοτε δεν έλαβα καμία άλλη κλήση από εσάς. Προσερχόμενη στο χώρο εργασίας μου, ζητώντας μου συγγνώμη για αυτή σας την ενέργεια, μετά από αρκετές ημέρες συνομιλήσαμε σε ήρεμο τόνο για ελάχιστα λεπτά, γιατί προφανώς δεν υπήρχε άπλετος χρόνος. Ποτέ άλλοτε όμως δεν επικοινωνήσατε μαζί μου για να επιδιώξετε μια συνάντηση ή συνομιλία με κάποιον άλλο τρόπο.
Τα καθήκοντά μου είναι επί 24ώρου βάσεως και κάθε κλήση επιστρέφεται στον εκάστοτε πολίτη. Επίσης υπάρχουν υπάλληλοι στο δημοτικό μας κατάστημα που καταγράφουν τα στοιχεία με το αίτημα των πολιτών ώστε να έρθω σε επικοινωνία μαζί τους.
Όσον αφορά τη συγκεκριμένη έκταση, το Τοπικό Συμβούλιο της Λεπτοκαρυάς με την υπ. αριθμ. 12/2020, 23-6-2020 απόφασή του, ομόφωνα ανακάλεσε την προέγκριση της άδειας λειτουργίας του. Ακολούθησε έγγραφο μου με αρ. πρωτ 8598/22-6-2020 προς τον ιδιώτη, ζητώντας του να απομακρύνει ότι υπήρχε στην έκταση αυτή.
Η επικοινωνία μου με τις αρμόδιες υπηρεσίες του δήμου μας είναι συνεχής αλλά και με τη διοίκηση και το Α.Τ. Δήμου Δίου Ολύμπου. Σε ένα ζήτημα πολλών ετών, όπως καταλαβαίνετε, μόλις έπεσε στην αντίληψη μας, όχι μόνο δεν κλείσαμε τα μάτια αλλά ξεκίνησαν οι απαραίτητες ενέργειες. Το θέμα παρακολουθείται από τις Υπηρεσίες του Δήμου μας και είναι σε εξέλιξη όλες οι απαραίτητες νόμιμες ενέργειες.
Επισημαίνω δε, ότι ενδεδειγμένη πρακτική για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των δημοτών, δεν είναι η δημοσιοποίηση τους στο διαδίκτυο.
Σεβαστή η άποψή σας, αλλά το αν είμαι άξια ή όχι για τη θέση που με έφεραν και με εμπιστεύθηκαν οι πολίτες της Λεπτοκαρυάς θα το δείξει ο χρόνος και το έκριναν οι εκλογές.
Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου.
Η Πρόεδρος της Κοινότητας
Λεπτοκαρυάς
Χατζή Μαρία"

Η δυναμική απάντηση της Προέδρου της Τοπικής Κοινότητας Λεπτοκαρυάς αφορά επώνυμη ανάρτηση γυναίκας που δημοσιεύτηκε στις 25/08 σε τοπικό μπλογκ, στην οποία η κάτοικος της περιοχής στην προσπάθεια της να καταγγείλει μία καταπάτηση δημοτικού χώρου καταφέρεται με μειωτικούς χαρακτηρισμούς  και...εισαγωγικά προς την Πρόεδρο.
Διαβάστε εδώ την ανάρτηση:





"“Πρόεδρε” της κοινότητας Λεπτοκαρυάς,

Άραγε είναι αισθητή η παρουσία σας στο Δημαρχείο μας?

Η απουσία σας μάλλον θα έλεγα ότι γίνεται αντιληπτή από τους

πολίτες, καθώς έχει συμβεί επανειλημμένα να λείπετε από το γραφείο

σας σε ώρες επίσκεψής μου τουλάχιστον 7 φορές. Μήπως η δουλειά

του .....φαρμακείου θεωρείτο πιο σημαντική από τις υποχρεώσεις σας ως



Πρόεδρος της Λεπτοκαρυάς?




Σας έχω τονίσει επανειλημμένα την παρούσα κατάσταση και

εθελοτυφλείτε, μάλλον εσκεμμένα ή κρύβετε άλλα παιχνίδια που

παίζονται πίσω από τις πλάτες έντιμων πολιτών. Είμαι ενεργός

πολίτης της Λεπτοκαρυάς, μισθώνω κομμάτι της και οι χρηματικές

μου υποχρεώσεις εδώ και δέκα χρόνια είναι στο ακέραιο. Ως έντιμος

πολίτης αυτής και άνθρωπος που πληρώνει στην ώρα του τις

υποχρεώσεις στον Δήμο, θα ήθελα να κατακρίνω μία αυθαιρεσία. Σε

ιδιωτικό κομμάτι γης, στο κέντρο της Λεπτοκαρυάς, βρίσκεται ένα

δημοτικό τμήμα το οποίο χαρακτηρίζεται πεζόδρομος. Ένα μέρος του

δημοτικού τμήματος αυτού καταπατάται από ιδιώτη για προσωπικό

όφελος και παρ όλες τις πιέσεις μου στο πρόσωπό σας για την

απομάκρυνσή του, συνεχίζει ακάθεκτος να το χρησιμοποιεί. Για το

προαναφερθέν τμήμα, η τεχνική υπηρεσία δεν επιτρέπει την

τοποθέτηση παιχνιδιών, παρά μόνο τραπεζοκαθισμάτων. Από πού

προέρχεται η σιγουριά αυτή του ιδιώτη και συνεχίζει και αυθαιρετεί

παρά τις προειδοποιήσεις του Δήμου ? Μήπως στηρίζεται σε πλάτες

εκλεγμένων ?

Η τελευταία μου επίσκεψη ήταν στον ιδιωτικό χώρο εργασίας

σας, όπου και παρεξηγηθήκατε με την παρουσία μου, αλλα ήταν και η

έσχατη λύση στο να σα βρω, εφόσον είστε άφαντη από τα καθήκοντα

σας.

Εν κατακλείδι, “Πρόεδρε” ο λόγος σας δεν φαίνεται να είναι

αξιοσέβαστος.

Αν δεν είστε άξια της θέσης σας, ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΤΕ.




Ελένη Καζαμία   "

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μιούζικαλ "Mamma Mia" στο θέατρο πάρκου Λιτοχώρου από το Ιδρύμα Σακελλαρίδη

Μια φαντασμαγορική παράσταση με 60 ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές και μουσικούς!

Η Αναστασία Τηλεγράφου υποψήφια Δήμαρχος Δίου Ολύμπου

  2

Το έθιμο του «Λάζαρου» στην Λεπτοκαρυά γράφει ο χοροδιδάσκαλος Μπύρος Μιχαήλ