ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟ
Σε μία ενδεικτική στατιστική ανάλυση παίρνοντας τυχαία δύο βασικά μαθήματα τη Χημεία και τα Μαθηματικά (εντάξει τα Μαθηματικά όχι και τόσο τυχαία!!) , ομαδοποιώντας σε κλάσεις 0-5, 5-10, 10-15, 15-20 τις επιδόσεις των μαθητών και μετατρέποντας τον αριθμό των γραπτών σε ποσοστά καταλήγουμε σε χρήσιμα συμπεράσματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
0-5 5-10 10-15 15-20
13,49% 19,64% 30% 36,87%
49,36% 26,24% 17,42% 6,98%
31,25% 18,75% 31,25% 18,75%
Εδώ έχουμε την ιδιαιτερότητα ότι τα αποτελέσματα τα έχουμε μεικτά σε ότι αφορά τις ομάδες προσανατολισμού. Θα πρέπει να λάβουμε ως δεδομένο πως η πλειοψηφία των μαθητών που εξετάζονται στο μάθημα των Μαθηματικών ανήκει στην ομάδα σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, η οποία παραδοσιακά σημειώνει πάντοτε χαμηλότερες επιδόσεις..
ΧΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Εδώ μας "πρόλαβε" ο καλός συνάδελφος του Λυκείου Λεπτοκαρυάς κ. Ευάγγελος Καμβίσιος, ο οποίος σε ένα εξαιρετικό γράφημα αποτυπώνει τις πολύ καλές επιδόσεις των μαθητών του συγκριτικά με τις γενικές!!
Θα ήθελα να συγχαρώ όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές για την προσπάθεια που κατέβαλαν, τους γονείς των παιδιών που στήριξαν με κάθε δυνατό μέσο και τρόπο την προσπάθεια τους καθώς επίσης και όλους τους καθηγητές που συνέβαλαν στις υψηλές επιδόσεις.
Καλή σταδιοδρομία στους μαθητές, καλή συνέχεια στους εκπαιδευτικούς.
Βασίλης Γερολιόλιος
Μαθηματικός Α.Π.Θ
Σε μία ενδεικτική στατιστική ανάλυση παίρνοντας τυχαία δύο βασικά μαθήματα τη Χημεία και τα Μαθηματικά (εντάξει τα Μαθηματικά όχι και τόσο τυχαία!!) , ομαδοποιώντας σε κλάσεις 0-5, 5-10, 10-15, 15-20 τις επιδόσεις των μαθητών και μετατρέποντας τον αριθμό των γραπτών σε ποσοστά καταλήγουμε σε χρήσιμα συμπεράσματα.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ
0-5 5-10 10-15 15-20
13,49% 19,64% 30% 36,87%
49,36% 26,24% 17,42% 6,98%
31,25% 18,75% 31,25% 18,75%
Εδώ έχουμε την ιδιαιτερότητα ότι τα αποτελέσματα τα έχουμε μεικτά σε ότι αφορά τις ομάδες προσανατολισμού. Θα πρέπει να λάβουμε ως δεδομένο πως η πλειοψηφία των μαθητών που εξετάζονται στο μάθημα των Μαθηματικών ανήκει στην ομάδα σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, η οποία παραδοσιακά σημειώνει πάντοτε χαμηλότερες επιδόσεις..
ΧΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
Εδώ μας "πρόλαβε" ο καλός συνάδελφος του Λυκείου Λεπτοκαρυάς κ. Ευάγγελος Καμβίσιος, ο οποίος σε ένα εξαιρετικό γράφημα αποτυπώνει τις πολύ καλές επιδόσεις των μαθητών του συγκριτικά με τις γενικές!!
Θα ήθελα να συγχαρώ όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές για την προσπάθεια που κατέβαλαν, τους γονείς των παιδιών που στήριξαν με κάθε δυνατό μέσο και τρόπο την προσπάθεια τους καθώς επίσης και όλους τους καθηγητές που συνέβαλαν στις υψηλές επιδόσεις.
Καλή σταδιοδρομία στους μαθητές, καλή συνέχεια στους εκπαιδευτικούς.
Βασίλης Γερολιόλιος
Μαθηματικός Α.Π.Θ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου