ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟ
Σε μία ενδεικτική στατιστική ανάλυση παίρνοντας τυχαία δύο βασικά μαθήματα την Νεοεεληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία και τα Αρχαία Προσανατολισμού , ομαδοποιώντας σε κλάσεις 0-10, 10-15, 15-18, 18-20 τις επιδόσεις των μαθητών και μετατρέποντας τον αριθμό των γραπτών σε ποσοστά καταλήγουμε σε χρήσιμα συμπεράσματα.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
0-10 10-15 15-18 18-20
27,2% 61,8% 12,6% 0,4%
42,7% 46,7% 9,3% 1,3%
ΑΡΧΑΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
0-10 10-15 15-18 18-20
47,2% 31,6% 17,1% 4,1%
60,0% 20,0% 13,3% 6,7%
Σε μία ενδεικτική στατιστική ανάλυση παίρνοντας τυχαία δύο βασικά μαθήματα την Νεοεεληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία και τα Αρχαία Προσανατολισμού , ομαδοποιώντας σε κλάσεις 0-10, 10-15, 15-18, 18-20 τις επιδόσεις των μαθητών και μετατρέποντας τον αριθμό των γραπτών σε ποσοστά καταλήγουμε σε χρήσιμα συμπεράσματα.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
0-10 10-15 15-18 18-20
27,2% 61,8% 12,6% 0,4%
42,7% 46,7% 9,3% 1,3%
ΑΡΧΑΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΟΝΤΑΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
0-10 10-15 15-18 18-20
47,2% 31,6% 17,1% 4,1%
60,0% 20,0% 13,3% 6,7%
Θα ήθελα να συγχαρώ όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές για την προσπάθεια που κατέβαλαν, τους γονείς των παιδιών που στήριξαν με κάθε δυνατό μέσο και τρόπο την προσπάθεια τους καθώς επίσης και όλους τους καθηγητές που συνέβαλαν.
Καλή σταδιοδρομία στους μαθητές, καλή συνέχεια στους εκπαιδευτικούς.
Βασίλης Γερολιόλιος
Μαθηματικός Α.Π.Θ
Καλή σταδιοδρομία στους μαθητές, καλή συνέχεια στους εκπαιδευτικούς.
Βασίλης Γερολιόλιος
Μαθηματικός Α.Π.Θ
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου