ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ ΒΑΣΙΛΗ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟ
Στην φετινή ιδιαίτερη από κάθε άποψη σχολική χρονιά, οι μαθητές του Λυκείου Λιτοχώρου διατήρησαν την καλή παράδοση του σχολείου να βρίσκεται ψηλά στην κατάταξη των δημόσιων σχολείων σε επιδόσεις.
Σε μία ενδεικτική στατιστική ανάλυση παίρνοντας δύο βασικά μαθήματα τα Αρχαία και τα Μαθηματικά, ομαδοποιώντας σε κλάσεις 0-5, 5-10, 10-15, 15-20 τις επιδόσεις των μαθητών και μετατρέποντας τον αριθμό των γραπτών σε ποσοστά καταλήγουμε σε χρήσιμα συμπεράσμτα.
ΑΡΧΑΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
0-5 5-10 10-15 15-20
17,4% 29,78% 31,67% 21,15%
5,5% 27,7% 30,6% 36,2%
Η εντυπωσιακή διαφορά παρατηρείται στις κλάσεις 0-5, όπου στο Λύκειο Λιτοχώρου ήταν απειροελάχιστοι μαθητές και στις υψηλές βαθμολογίες όπου κατέγραψε εντυπωσιακό ποσοστό.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
0-5 5-10 10-15 15-20
13,49% 19,64% 30% 36,87%
49,36% 26,24% 17,42% 6,98%
23,07% 34,6% 7,7% 34,63%
Εδώ έχουμε την ιδιαιτερότητα ότι τα αποτελέσματα του Λιτοχώρου τα έχουμε μεικτά σε ότι αφορά τις ομάδες προσανατολισμού. Παρόλα αυτά με δεδομένο ότι η πλειοψηφία των μαθητών που εξετάζονται στο μάθημα των Μαθηματικών ανήκει στην ομάδα σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, η οποία παραδοσιακά σημειώνει πάντοτε χαμηλότερες επιδόσεις, μπορεί κανείς εύκολα να διακρίνει τις συγκριτικά υψηλές επιδόσεις των μαθητών του Λυκείου Λιτοχώρου.
Θα ήθελα να συγχαρώ όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές για την προσπάθεια που κατέβαλαν, τους γονείς των παιδιών που στήριξαν με κάθε δυνατό μέσο και τρόπο την προσπάθεια τους καθώς επίσης και όλους τους καθηγητές που συνέβαλαν στις υψηλές επιδόσεις.
Καλή επιτυχία στην συμπλήρωση των μηχανογραφικών με σύνεση και προτεραιότητα στις πραγματικές επιθυμίες σας!
Βασίλης Γερολιόλιος
Μαθηματικός Α.Π.Θ
Υ.Γ. Ανάλογη στατιστική ανάλυση θα γίνει και για τα άλλα δύο Λύκεια του Δήμου μας τις επόμενες ημέρες.
Στην φετινή ιδιαίτερη από κάθε άποψη σχολική χρονιά, οι μαθητές του Λυκείου Λιτοχώρου διατήρησαν την καλή παράδοση του σχολείου να βρίσκεται ψηλά στην κατάταξη των δημόσιων σχολείων σε επιδόσεις.
Σε μία ενδεικτική στατιστική ανάλυση παίρνοντας δύο βασικά μαθήματα τα Αρχαία και τα Μαθηματικά, ομαδοποιώντας σε κλάσεις 0-5, 5-10, 10-15, 15-20 τις επιδόσεις των μαθητών και μετατρέποντας τον αριθμό των γραπτών σε ποσοστά καταλήγουμε σε χρήσιμα συμπεράσμτα.
ΑΡΧΑΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
0-5 5-10 10-15 15-20
17,4% 29,78% 31,67% 21,15%
5,5% 27,7% 30,6% 36,2%
Η εντυπωσιακή διαφορά παρατηρείται στις κλάσεις 0-5, όπου στο Λύκειο Λιτοχώρου ήταν απειροελάχιστοι μαθητές και στις υψηλές βαθμολογίες όπου κατέγραψε εντυπωσιακό ποσοστό.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ(ΣΠΟΥΔΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ)
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ
0-5 5-10 10-15 15-20
13,49% 19,64% 30% 36,87%
49,36% 26,24% 17,42% 6,98%
23,07% 34,6% 7,7% 34,63%
Εδώ έχουμε την ιδιαιτερότητα ότι τα αποτελέσματα του Λιτοχώρου τα έχουμε μεικτά σε ότι αφορά τις ομάδες προσανατολισμού. Παρόλα αυτά με δεδομένο ότι η πλειοψηφία των μαθητών που εξετάζονται στο μάθημα των Μαθηματικών ανήκει στην ομάδα σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής, η οποία παραδοσιακά σημειώνει πάντοτε χαμηλότερες επιδόσεις, μπορεί κανείς εύκολα να διακρίνει τις συγκριτικά υψηλές επιδόσεις των μαθητών του Λυκείου Λιτοχώρου.
Θα ήθελα να συγχαρώ όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές για την προσπάθεια που κατέβαλαν, τους γονείς των παιδιών που στήριξαν με κάθε δυνατό μέσο και τρόπο την προσπάθεια τους καθώς επίσης και όλους τους καθηγητές που συνέβαλαν στις υψηλές επιδόσεις.
Καλή επιτυχία στην συμπλήρωση των μηχανογραφικών με σύνεση και προτεραιότητα στις πραγματικές επιθυμίες σας!
Βασίλης Γερολιόλιος
Μαθηματικός Α.Π.Θ
Υ.Γ. Ανάλογη στατιστική ανάλυση θα γίνει και για τα άλλα δύο Λύκεια του Δήμου μας τις επόμενες ημέρες.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου