ΓΡΑΦΕΙ Η ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟΥ
Απόφοιτος Εμπορίας και Διαφήμισης
Η εξέλιξη της τεχνολογίας, με την πάροδο του χρόνου, έδωσε στους επαγγελματίες της διαφήμισης νέα μέσα, ώστε να μπορούν να προωθούν τα διαφημιζόμενα προϊόντα, πιο αποτελεσματικά.
Ωστόσο, αυτό που έφερε "επανάσταση" στο marketing, ήταν το διαδίκτυο και η ένταξή του στην καθημερινότητα του σύγχρονου ανθρώπου. Εν αντιθέσει με τα έως τώρα καθιερωμένα μέσα διαφήμισης, το διαδίκτυο ως ένα μέσο αμφίδρομης επικοινωνίας, δίνει την δυνατότητα στον καταναλωτή να μην είναι ένας παθητικός δέκτης μηνυμάτων, αλλά να συνδιαμορφώνει τα μηνύματα που δέχεται. Αντίστοιχα ο διαφημιστης εχει τη δυνατότητα, παρατηρώντας τη συμπεριφορά του χρήστη στο διαδίκτυο, να προσαρμόζει τη στρατηγική marketing αναλόγως.
Οι κυριότερες μορφές διαδικτυακής διαφήμισης είναι οι ακόλουθες:
1. Η ιστοσελίδα, που αποτελεί την επίσημη παρουσία της εταιρείας στο διαδίκτυο.
2. Τα Banners, που αποτελούν το πιο συχνά χρησιμοποιούμενο μέσο διαφήμισης.Είναι επιμηκεις ταινίες, οι οποίες προβάλλονται συνήθως στην κορυφή των ιστοσελίδων.
3. Τα permanent buttons, που είναι μικρότερα από τα banners, αλλάζουν συχνά και τοποθετούνται κοντά στο περιεχόμενο του site.
4. Τα Interstitials, δηλαδή οι διαφημίσεις οι οποίες ανοίγουν τη δική τους σελίδα ανάμεσα σε άλλες σελίδες περιεχομένου.
5. Superstitials, τα οποία είναι νέα βελτιωμένα interstitials, που φορτώνουν «διακριτικά» στην ενδιάμεση μνήμη του browser ώστε να μη διακόπτουν τους χρήστες.
6. Τα Rich-media expanding banners, τα οποία χρησιμοποιούν τεχνολογίες όπως οι Flash και Java και επιτρέπουν στο χρήστη να κάνει κλικ χωρίς στη συνέχεια να χρειάζεται να εγκαταλείπει τη σελίδα στην οποία βρίσκεται.
7. Τα αναδυόμενα παράθυρα(pop up – pop under advertising) που είναι μικρά παράθυρα, τα οποία εμφανίζονται με την είσοδο στην ιστοσελίδα, συνήθως στο κέντρο.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου