Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΓΚΟΥΝΟ!

Εδώ και αρκετά χρόνια ασχολούμαι με τα κοινά, καταθέτοντας προτάσεις και θέσεις, ακούγοντας με προσοχή κάθε πολίτη, νιώθοντας την αγωνία του για το αύριο. Σήμερα είμαι έτοιμος να δηλώσω παρών στο μέλλον της Λεπτοκαρυάς, να δουλέψω σκληρά ως ένας από τους πολλούς, να συμβάλλω και εγώ με τις δυνάμεις μου στη μεγάλη προσπάθεια ανάτασης του τόπου μας τα χρόνια που έρχονται. Είμαι έτοιμος να δουλέψω μαζί σας για να υλοποιήσουμε την  Αναγέννηση που χρειαζόμαστε. Σε αυτή τη μεγάλη πρόκληση θα είμαι και εγώ παρών, δουλεύοντας σκληρά μαζί με τους συμπολίτες μου, για να φέρουμε τα αποτελέσματα που θα αλλάξουν τoν Δήμο  μας.
Για μένα προτεραιότητα έχουν αξίες όπως ο σεβασμός, και κυρίως η πίστη στο θεσμό της τοπικής αυτοδιοίκησης την οποία όποιος επιλέξει να υπηρετήσει πρέπει να απεγκλωβιστεί από προσωπικά συμφέροντα..

Αγαπητοί συνδημότες,
Αποφάσισα να θέσω την υποψηφιότητά μου με την δημοτική παράταξη "Κίνηση Δημιουργίας" με επικεφαλή τον Δημήτρη Μυλωνέρο με κυρίαρχο διακύβευμα την προσφορά.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μιούζικαλ "Mamma Mia" στο θέατρο πάρκου Λιτοχώρου από το Ιδρύμα Σακελλαρίδη

Μια φαντασμαγορική παράσταση με 60 ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές και μουσικούς!

Η Αναστασία Τηλεγράφου υποψήφια Δήμαρχος Δίου Ολύμπου

  2

Το έθιμο του «Λάζαρου» στην Λεπτοκαρυά γράφει ο χοροδιδάσκαλος Μπύρος Μιχαήλ