Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΟΥΡΑΝΙΑ ΚΑΤΣΑΜΑΚΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΗ "ΣΥΝ-ΘΕΣΗ" ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΥ!




Σύντομο βιογραφικό

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Λιτόχωρο. Γονείς μου, δάσκαλοι κι οι δυο, η Πόπη και ο Θανάσης Κατσαμάκας, που διατέλεσε δήμαρχος Λιτοχώρου την περίοδο 1982-1990. Κοντά του, από την παιδική και εφηβική μου ηλικία ακόμα, διαμόρφωσα πολιτική συνείδηση και άρχισα να ενδιαφέρομαι για τα κοινά.
Είμαι παντρεμένη με τον γεωπόνο Γιάννη Χασιώτη και έχουμε δύο αγόρια.
Σπούδασα Κλασική Φιλολογία στο Α.Π.Θ. Έκανα μεταπτυχιακές σπουδές στο Παιδαγωγικό τμήμα (τομέας Σχολικής Παιδαγωγικής). Γνωρίζω τέσσερις ξένες γλώσσες: αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά και ιταλικά.
Από τα φοιτητικά μου χρόνια εργάστηκα στην ιδιωτική εκπαίδευση, διδάσκοντας αγγλικά και φιλολογικά. Στον εκδοτικό τομέα ασχολήθηκα με την επιμέλεια και τη διόρθωση βιβλίων. Τη διετία 2005-2007 εργάστηκα ως υπάλληλος στην Εθνική Τράπεζα. Από το 2007 εργάζομαι στη δημόσια εκπαίδευση, αυτή τη στιγμή είμαι φιλόλογος στο Λύκειο Κονταριώτισσας.
Ανάμεσα στα ενδιαφέροντά μου είναι οι νέες τεχνολογίες και ο αθλητισμός (συγκεκριμένα το τένις). Είχα και έχω ενεργή δράση σε συλλόγους της περιοχής μου, όπως στο Δ.Σ. του Ομίλου Αντισφαίρισης  Λιτοχώρου αλλά και σε Δ.Σ. Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων.
Οι δημοτικές εκλογές είναι σημαντικές για τον τόπο μας. Κανείς δεν περισσεύει και δεν πρέπει να μείνει άπραγος. Στο πνεύμα αυτό, αποφάσισα να ασχοληθώ με τα κοινά του δήμου Δίου-Ολύμπου και να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση σας, ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος. Ζητώ τη στήριξή σας.

Σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μιούζικαλ "Mamma Mia" στο θέατρο πάρκου Λιτοχώρου από το Ιδρύμα Σακελλαρίδη

Μια φαντασμαγορική παράσταση με 60 ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές και μουσικούς!

Η Αναστασία Τηλεγράφου υποψήφια Δήμαρχος Δίου Ολύμπου

  2

Το έθιμο του «Λάζαρου» στην Λεπτοκαρυά γράφει ο χοροδιδάσκαλος Μπύρος Μιχαήλ