Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΑΜΑΤΙΑΣ ΚΑΤΣΑΡΟΥ






Θετοντας υποψη μου την υπαρχουσα κατασταση στο Δημο Διου Ολυμπου και επιθυμωντας να προσφερω τον καλυτερο εαυτο μου στην τοπικη αυτοδιοικηση,μακρια απο προσωπικα συμφεροντα, κατερχομαι ως υποψηφια δημοτικη συμβουλος παντα στο πλευρο του κ.Φαρμακη και του συνδυασμου "Συμπολιτεια Διου-Ολυμπου".Δεσμευομαι οτι θα τιμησω την ψηφο σας και θα υπερασπιστω τα συμφεροντα του Δημου μας.Ζητω τη στηριξη σας με εφοδια την πορεια μου στην τοπικη αυτοδιοικηση,η οποια ηταν παντα ακομματιστη,ελευθερη και ειλικρινης,την επαγγελματικη μου πορεια και τη διαρκη κοινωνικη μου παρουσια.Μονο για το καλο του τοπου μας θα αγωνιζομαι παντα με εντιμους τροπους χωρις ανταλλαγματα προεκλογικα η μετεκλογικα.Σας ευχαριστω πολυ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μιούζικαλ "Mamma Mia" στο θέατρο πάρκου Λιτοχώρου από το Ιδρύμα Σακελλαρίδη

Μια φαντασμαγορική παράσταση με 60 ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές και μουσικούς!

Η Αναστασία Τηλεγράφου υποψήφια Δήμαρχος Δίου Ολύμπου

  2

Το έθιμο του «Λάζαρου» στην Λεπτοκαρυά γράφει ο χοροδιδάσκαλος Μπύρος Μιχαήλ