Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΤΟΥ κ. ΚΩΣΤΑ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΥ Η ΟΛΥΜΠΙΑ ΔΑΔΟΥΛΗ

Αποδεχόμενη την πρόταση του Κώστα Δημόπουλου, κατεβαίνω στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές, ως υποψήφια δημοτική σύμβουλος, με το συνδυασμό Ολύμπια Συμμαχία.
Είμαι από το Λιτόχωρο, ζω κι εργάζομαι στον τόπο μου και υπηρέτησα για χρόνια στα κοινά, ως Πρόεδρος Δ.Σ πολλών πολιτιστικών κι εθελοντικών φορέων του Λιτοχώρου.
Δικηγόρος παρ' εφέταις του Πρωτοδικείου Κατερίνης, ασκώ μαχόμενη δικηγορία και διατηρώ από το 1998 το δικό μου γραφείο.
Επιθυμώ να συμμετέχω με τους υπόλοιπους συνυποψηφίους μου σε μια κοινή προσπάθεια προσφοράς στον Δήμο μου.
Χωρίς μεγάλα λόγια και κομπασμούς ζητώ τη στήριξή σας.
Σας ευχαριστώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μιούζικαλ "Mamma Mia" στο θέατρο πάρκου Λιτοχώρου από το Ιδρύμα Σακελλαρίδη

Μια φαντασμαγορική παράσταση με 60 ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές και μουσικούς!

Η Αναστασία Τηλεγράφου υποψήφια Δήμαρχος Δίου Ολύμπου

  2

Το έθιμο του «Λάζαρου» στην Λεπτοκαρυά γράφει ο χοροδιδάσκαλος Μπύρος Μιχαήλ