Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΝΔΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ





Αγαπητοί Συνδημότες,

Με την παρούσα επιστολή μου, επιθυμώ να σας ενημερώσω για την παραίτησή μου από το επταμελές Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου. Μια παραίτηση απόρροια της απαράδεκτης και αυταρχικής συμπεριφοράς του Προέδρου της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου, Ευστράτιου Κυριακάκη.

Συγκεκριμένα, κατά τον καταμερισμό των αρμοδιοτήτων των μελών, μου εδόθησαν τομείς όπως τα πεζοδρόμια, τα φρεάτια (φαντάζομαι και οι υπόνομοι και οι βόθροι). Χωρίς να απαξιώνω τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες, πιστεύω ότι στον τομέα πολιτισμού – αθλητισμού και παιδείας είχα την εμπειρία και τη διάθεση να προσφέρω ανάλογα. Δεν κρίθηκα όμως ούτε ικανός, ούτε έμπειρος. Σε παρατήρησή μου στον Πρόεδρο για το θέμα αυτό, μου απάντησε ωμά ότι ο Νόμος δίνει το δικαίωμα στον Πρόεδρο να ορίζει τις αρμοδιότητες, παραγνωρίζοντας βέβαια ο κ. Κυριακάκης ότι άλλο είναι το νόμιμο και άλλο το ηθικό.
Στα 68 μου χρόνια και μετά από 32 χρόνια προσφοράς στη Δημοτική Εκπαίδευση καθώς και 2 χρόνια προσφοράς ως ο Πρώτος Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου (2011-2012), είδα την απαξίωση του κ. Κυριακάκη στο πρόσωπό μου. Καμία συναίνεση, καμία σύνθεση, κανένας διάλογος.
Βέβαια, πρέπει να δείξουμε κατανόηση και συμπάθεια, διότι η λέξη Δημοκρατία είναι άγνωστη στον κ. Κυριακάκη. Τα βιώματά μας διαφορετικά, διαφορετικό και το παρελθόν μας. Κι αυτά τα βιώματα μας ακολουθούν σ’ ολόκληρη τη ζωή.
Μετά από όλα αυτά, λοιπόν, η παραίτηση για εμένα ήταν μονόδρομος. Διότι η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ στον δικό μου ηθικό κώδικα είναι αδιαπραγμάτευτη.
Ζητώ την κατανόηση όλων όσων με γνωρίζουν, με εκτιμούν και με στήριξαν. Για εμένα ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση. Δυστυχώς, ήθελα να προσφέρω, αλλά δεν μου επιτράπηκε. Παραδίδω τη θέση του Μέλους της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου σε μια νέα γυναίκα, επιστήμονα, άξια κυρία, την Ιωάννα Χασιώτη. Και ολόψυχα της εύχομαι καλή επιτυχία.
Αγάπη και εκτίμηση σ’ αυτούς που επιλέγουν να βαδίζουν όρθιοι στον δύσκολο δρόμο τής ζωής.


Δημήτρης Κ. Ανδριάς

Συνταξιούχος Δάσκαλος

τ. Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Λιτοχώρου.


Υ.Γ.: «Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,

τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: Μην την εξευτελίζεις».

Κωνσταντίνος Π. Καβάφης.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το μιούζικαλ "Mamma Mia" στο θέατρο πάρκου Λιτοχώρου από το Ιδρύμα Σακελλαρίδη

Μια φαντασμαγορική παράσταση με 60 ηθοποιούς, χορευτές, τραγουδιστές και μουσικούς!

Η Αναστασία Τηλεγράφου υποψήφια Δήμαρχος Δίου Ολύμπου

  2

Το έθιμο του «Λάζαρου» στην Λεπτοκαρυά γράφει ο χοροδιδάσκαλος Μπύρος Μιχαήλ